dilluns, 16 de novembre del 2015

Resultats de les enquestes de satisfacció del Club Car temporada 2014/15

El Club Car, ha tornat a demanar a les famílies i els participants que a l’entregar la butlleta de preinscripció de la temporada de lleure i esport 2015/16, indiquin el seu nivell de satisfacció envers les activitats realitzades en la temporada anterior.

Amb aquestes enquestes, en que s’utilitza una escala de valoracions de l’1 al 5 (1=molt malament, 5=molt bé) es pretén conèixer l’opinió de les persones participants en les activitats organitzades des del Club Car.

Els resultats obtinguts permeten als responsables del Club Car, comparar les dades amb els anys anteriors, analitzar-les, recollir les incidències i seguir millorant el servei. Per això es molt important que tothom hi participi i retorni la valoració feta.

La mitjana del grau de satisfacció de les diferents activitats és similar a les temporades anteriors. La participació ha baixat respecte l’any passat. Hi ha algunes activitats de les que no se n’han retornat cap enquesta. Les activitats iniciades aquesta temporada, han tingut una bona valoració però no hi ha hagut gaire participació.

La distribució de les dades, satisfacció i participació per esports i activitats queden reflectides en les següents gràfiques;